Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Wednesday, July 06, 2005
Kau DiPaKSa aKu TeRPaKSa
Mungkin ada yang mengatakan aku KeJaM!!
Mungkin juga MeMeNTiNGKaN DiRi ..
Tapi aku pasrah dengan ketentuanNya..

Berapa lama lagi harus kupendam rasa yang terbuku ini??
Berapa lama lagi harus kuperam luka yang berdarah ini??
Aku tidak kuasa memikirkan di mana silapnya..
Aku tidak kuasa memikirkan siapa yang salah..
Jika kutunding jari telunjukku..
Pastinya jemari yang lain akan menunding kearahku!!

Biarlah!! Biarlah aku yang dituduh KeJaM!!
Biarlah aku yang dituduh MeMeNTiNGKaN DiRi!!
Aku lebih rela begitu dari membiarkan duri yang tersemat kemas itu menjadi nanah..
Aku lebih rela begitu dari membesarkan beban di batu jemalaku..

Biarlah ianya berakhir dengan cepat, secepat kilat dilangit..
Kerana aku tidak mampu melihat derita yang ditanggungnya..
Biarlah ianya terlerai dengan pantas, sepantas kuda berlari..
Kerana aku tidak sanggup melihat air matanya terjurai..

Biarlah aku yang berundur dengan 1001 alasan
Biarlah aku yang berundur dengan 1001 penyesalan
Biarlah aku yang berundur dengan 1001 tangisan

KuDoakan kau bahagia
KuDoakan kau gembira
KuDoakan kau sejahtera

Kerana KaSiH DaN KaSiHaN banyak PeRBeZaaN!!
posted by FeNDie @ 4:31 AM  


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com