Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Thursday, April 28, 2005
BuKaN NiaT MeMBaLaS DeRiTa
Kemana menghilangnya purnama
Semalam indah ku lihat bercahaya
Apakah terlindung di balik mega
Atau akukah terkurung di ruang derita

Seandainya kau ku nanti masih teruskah sinari
Andai tiada dapatkah aku ketahui
Resah hati kian hari lukanya terhiris parah
Nantikan kasihmu yang kini kian gerhana

Dalam hiba kulihat kejora bersinar
Kucuba berpaling tak terdaya
Cahayanya terangi segala
Bukan pula niatku membalas derita
Namunku terpaksa meleraikan
Keperitan yang tak terhingga..... ooohhh

Tak kusangka dikau kembali jua
Mengharap cinta yang kini tiada
Izinkanlah aku terus disana
Kecapai bahagia selamanya.....

Seandainya kau kunanti masih teruskah sinari
Andai tiada dapatkah aku ketahui
Resah hati kian hari lukanya terhiris parah
Nantikan kasihmu yang kini kian gerhana

Dalam hiba kulihat kejora bersinar
Kucuba berpaling tak terdaya
Cahayanya terangi segala
Bukan pula niatku membalas derita
Namunku terpaksa meleraikan
Keperitan yang tak terhingga..... ooohhh


Tak kusangka dikau kembali jua
Mengharap cinta yang kini tiada
Izinkanlah aku terus disana
Kecapai bahagia selamanya.....


oohhhhhhh........Selamanya...........

By:- SLaM



posted by FeNDie @ 11:51 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com