Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Wednesday, June 15, 2005
C.a.i.R
Kenapa perlu ada suara yang kata aku akan tertawan pada rupa paras??
Kenapa perlu ada suara yang kata aku akan tertarik pada kecantikan??
Kenapa perlu ada suara yang kata aku akan terpegun pada keayuan??

Cantik!! Memang cantik!!
Ayu!! Memang ayu!!
Manis!! Memang manis!!

Bukanlah niat untuk menidakkan apa yang iya dan mengiyakan apa yang tidak.

Yang iya diiyakan..
Yang tidak ditidakkan..

Lumrah alam.. sememangnya manusia itu akan tertarik pada kecantikan!!

Aku juga begitu!! Tapi tidaklah sampai melupakan siapa yang bertakhta dihati ini!!
Aku juga begitu!! Tapi tidaklah sampai membelakangkan tuan yang empunya jiwa ini!!
Aku juga begitu!! Tapi tidaklah sampai menidakkan apa yang iya & mengiyakan apa yang tidak!!

Yang dahulu.. didahulukan
Yang kemudian.. dikemudiankan

Kerana "PaNDaNGaN PeRTaMa CiNTa" berbeza dari "CiNTa PaNDaNGaN PeRTaMa"
posted by FeNDie @ 4:20 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com