Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Wednesday, March 30, 2005
Kesudahan FuH LeGa!!
Maaf yer sumer.. 2-3 minggu lepas saya tak dapat nak update blog nih sebab buat preparation utk final exam ngan final year project.....skarang saya sambung la balik citer arituh..

Nak tau aper yang budak pompuan tuh buat sampai kitorang sumer (fessy ngan tuan tanah kedaun) terperanjat dan terharu?? Sebenarnyer dalam diam budak pompuan yang sorang nih lebih handal drpd kaum lelaki yg ader di atas rakit tuh (budak lelaki jangan marah erk??) budak pompuan tuh dengan tak semerna-menayer telah mengambil @ merampas buluh panjang yg dijadikan sebagai "pendayung dasar" dan dengan selambernyer telah mendayung dengan sepenuh tenaga tanpa malu dan segan!! Malu siot kalau aku ler yg ader atas rakit tuh... terharu kami dibuat nyer!! tak pernah ader budak pompuan yg camnih... aku respect la kat dear.....tapi ape kandaya... kalau tak silap aku group dear hanyer dapat no. 2 jer.. ok what??

Kesimpulan dari cerita budak pompuan nih... Wahai kaum LeLaKi!!! Jangan sesekali ko memandang rendah kehebatan kaum PoMPuaN nih!! kerana dalam pepatah ader menyebut"TaNGaN YG MeNGHaYuN BuaiaN JuGa BiSa MeNGGeGaR DuNia" (sekalisekala puji orang PoMPuaN ...Boleh kan??)

Secara keseluruhannyer... pada minggu itu banyak perkara yg melegakan hatiku... bukan niat aku nak curik tulang!! aku mencari ReZeKi YG HaLaL tau!! Dan semua yg berlaku adalah atas kehendak-NYA.... kita hanya merancang tapi DIA yg menentukan... Nantikan episod baru yg bakal aku coretkan.... kisah GaTHeRiNG FeSSY KLD dan BuSiNeSS PRoJeCT TuaN TaNaH KeDauN.... Kami sungguh TeRHaRu dengan rancangan masa depan beliau...... TuNGGuuuu...
posted by FeNDie @ 11:56 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com