Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Friday, July 15, 2005
KaTa oRaNG.. KaTa aKu..
KaTa oRaNG.. aku silap
KaTa aKu.. semua orang pun buat silap

KaTa oRaNG.. aku salah
KaTa aKu.. memang aku mengaku aku pernah buat salah


KaTa oRaNG.. aku kejam
KaTa aKu.. lebih baik dari aku kejam pada diri aku sendiri


KaTa oRaNG.. aku bodoh
KaTa aKu.. lebih baik dari aku bodoh selamanya


KaTa oRaNG.. aku buta
KaTa aKu.. harap-harap hati aku tidak buta


KaTa oRaNG.. aku degil
KaTa aKu.. memang aku degil..heheh


KaTa oRaNG.. aku rugi
KaTa aKu.. biar aku rugi sekarang


KaTa oRaNG.. hati aku keras
KaTa aKu.. tak tahu pula aku..sebab kadang-kadang hati aku menangis


KaTa oRaNG.. aku bertuah
KaTa aKu.. yer la kot..hehe..
posted by FeNDie @ 4:13 PM  


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com