Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Wednesday, September 21, 2005
MeNGaLaH TaK BeReRTi KaLaH
Dua kejadian yang berlaku pada aku semalam amat MeNGuJi tahap keSaBaRaN aku sebagai manusia..

Kejadian Pertama..

aKu: Erni!! kelas Mr. Punesh ada tak pagi nih??(semasa berjalan keluar dari CuBiC)

eRNi: Ada la.. (sambil memandang aku)

Tiba-tiba ada satu suara yang tidak kami kenali MeNYaMPuK dari belakang..

MaMaT 1: Ada-ada

aKu: eerr..(sambil memandang kearah suara itu)

MaMaT 1: Kenapa pandang?? Apa hal??(nada MeNCaBaR ni!!)

Sambil tersenyum aku menggeleng..Dan aku terus tersenyum...

aKu: (dalam hati: La.. engkau tahu ker??)


Kejadian Kedua..

PaK GuaRD: Kamu punya kereta ada sticker kolej tak??

aKu: eerrr.. Takder la encik..

PaK GuaRD: Bila kamu nak buat??

aKu: Kena buat jugak ker encik?? Saya dah nak habis blajar dah ni.. Dah tahun 4!!

PaK GuaRD: Engkau ingat engkau tu saper?? DaToK ReKToR ada sticker.. DaToK ada sticker.. aNaK DaToK pun ada sticker... eNGKau tu aNaK SaPeR?? BaPaK eNGKau kerja apa??

aKu: eerr.. Bapak saya kerja biasa-biasa jer encik..

PaK GuaRD: Nanti pergi buat sticker!!

aKu: Baik encik..(Dalam ati aku rasa macam nak tumbuk jer muka PaK GuaRD nih!!)


Aku sememangnya menunggukan peLuaNG sebegini...
Dah lama aku tunggukan..Cukup Lama!!(Gaya seorang PReSiDeN)

Tapi.. Memandangkan aku pun dah nak GRaD.. So aku abaikan jer...
Pada aku.. MeNGaLaH BUKaN BeReRTi KaLaH!!
posted by FeNDie @ 10:53 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com