Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Thursday, October 06, 2005
DeNGaRKaNLaH
Dikesempatan ini ingin aku melafazkan ungkapan keramat ini ke telinganya agar dia tahu betapa ikhlasnya hatiku ini..

Dikeheningan malam ini ingin aku mencuri perhatiannya dengan mengucapkan kalimat yang tidak jemu-jemu diucapkan saban tahun untuk kesekelian kalinya..

Dikejauhan ini ingin aku melaungkan sebaris ayat yang sayup-sayup dibawa oleh bayu untuk menyatakan betapa aku tidak pernah lupa akan peristiwa hari ini..


Terimalah kuntuman ros ini dengan ucapan..

Image hosted by TinyPic.com

SeLaMaT HaRi LaHiR iKHlas DariKu..

Semoga apa yang diimpikan menjadi kenyataan..
Dan semoga hari-hari yang mendatang bakal membawa sinar baru dalam hidupmu..

06.10.2005
posted by FeNDie @ 11:33 PM  
1 Comments:
  • At 10:53 PM, Blogger spyz said…

    assalamualaikum.. alo kawan.. hepi belated besday.. dekat2 ek? :-)

    lu bukan rock kapak la.. lu rock cintan la beb.. keh keh keh..

    ok.. slamat puasa.. n raya..

     
Post a Comment
<< Home
 
 


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com