Image hosted by TinyPic.com
Pandangan Hidup
 
Tuesday, February 28, 2006
SeLaMaT MaJu JaYa
Hari ini merupakan hari terakhir perkhidmatanku di FEMA INDUSTRY, Johor Bahru. Banyak yang telah aku pelajari disini walaupun jangkamasanya tidak seberapa lama.

Terima kasih aku ucapkan kepada insan-insan yang telah memberi aku peluang untuk bergelar PeNGuRuS PeNGeLuaRaN walaupun untuk tempoh dua bulan.

Maafkan aku kerana tidak terdaya lagi untuk meneruskan perkhidmatanku di syarikat ini kerana beberapa masalah yang aku rasa tidak mampu aku tanggungi. Ini mungkin kelemahan yang ada pada diriku sendiri.

Akhir kata, SeLaMaT MaJu JaYa aku ucapkan kepada FEMA INDUSTRY..

P/S:


Kepada BoSS!!:- Pertimbangkanlah permintaan aku tempoh hari.. itu semua bukan untukku, tetapi untuk PeNGuRuS PeNGeLuaRaN yang bakal menggantikan tempatku..

Kepada MaNaGeMeNT STaFF!!:- Berfikirlah sebijak-bijaknya.. Cerminkanlah apa-apa yang patut sebelum bercakap dan bertindak..


Kepada KeNGKaWaN DPRo!!:- Tunggukan kehadiranku untuk belanja kalian makan!! HeHe..
posted by FeNDie @ 5:20 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 


Hidup Aku

    *FeNDie MiNHaT*
    MeLaKa, MaLaYSia
    eNGiNeeRiNG FieLD
    MaRRieD aND NoT aVaiLaBLe...
Coretan Hidupku
Sejarah Hidupku
Pelengkap Hidupku
Nadi Kehidupanku

SuaRa-SuaRa MeRDu!!

Ruang Menceria Hidupku
Terima Kasihku :
15n41n1
Geng Jurnal Powered by Blogger
 
Image hosted by TinyPic.com